ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

HCA TV: Anka Holubová: Teší ma, že klienti sa u nás cítia ako doma

2020-11-24 13:11:25 | kategória Rozhovory
 Anka Holubová: Teší ma, že klienti sa u nás cítia ako doma

Som rada, keď vidím majiteľa, ktorému firma beží, môže ju odovzdať a posúvať sa ďalej.

ANKA HOLUBOVÁ pracuje v HCA na pozícii riaditeľky Divízie 4 a je tak zodpovedná za technickú prípravu každej jednej akcie a podujatia, ktoré pre vás organizujeme. Väčšina klientov ju pozná ako milý, dôsledný a vždy nápomocný hlas na telefóne, ktorý dokáže vyriešiť a zariadiť aj takmer nemožné. Kto ju pozná osobne môže potvrdiť, že Anka je taká aj „naživo“. Rozprávali sme sa s ňou o zásadách jej práce, osobných hodnotách a cieľoch do budúcna.

Anka, ako dlho už pracuješ v HCA a čo ťa k tejto práci priviedlo?

V našej firme pracujem už vyše šesť rokov, od prvého mája 2008. Dá sa povedať, že hlavnou príčinou, prečo som začala zháňať zamestnanie bolo to, že môj syn nastupoval do prvého ročníka a keďže som predtým bola zamestnaná v obchode, robilo sa tam od rána do večera, sviatky-nesviatky, počas víkendov a podobne. Nakoľko som hlavným ťažiskom v rodine, vedela som, že všetko spojené s učením bude na mne, čiže som si chcela nájsť zamestnanie, kde nebudem musieť pracovať počas víkendov a sviatkov.

Možnosť pracovať v HCA mi ponúkla Gabika Redayová, ktorá je neterou môjho manžela. Komunikovala som s pánom Pavlíkom a Maťkou Rolakovou, ktorí ma prijali do HCA. Odvtedy pracujem tu.

Aké si posty doteraz zastávala?

Do HCA som bola prijatá ako administratívny pracovník na post Divízie 4. Mám na starosti všetko od prijatia prihlášky až po ukončenie služby a fakturáciu. Pôvodne som robila len divíziu štyri a nemala som na starosti fakturáciu a „naháňanie“ peňazí, no vždy som s klientmi bola v telefonickom kontakte. Rada komunikujem s ľuďmi.

Čo ťa na tejto práci baví najviac?

No, baví ma na nej asi úplne všetko (Smiech.). Veľmi rada komunikujem s klientmi, veľmi ma teší, ak sú hneď od začiatku priateľský. Obzvlášť ma baví, ak sú naše služby plné a ja mám tak veľa veľa práce. (Smiech.) Rovnako ako všetky predošlé práce, aj prácu v HCA mám veľmi rada.

Čo ťa na tejto práci najviac napĺňa?

Napĺňa ma to, keď je klient spokojný s našou službou a tiež to, keď s ním telefonujem a komunikuje so mnou, ako sa u nás hovorí, na vysokej emócii. Je to naozaj o skvelej „dvojcestnej“ komunikácii. Tá je určite na prvom mieste. Rada čítam záverečné správy, kde klienti hodnotia naše služby. Píšu, že sa veľmi tešia na zavádzanie nových získaných vedomostí do praxe. A samozrejme, veľmi rada mám osobné stretnutia s našimi klientmi.

Akých klientov máš rada?

Dá sa povedať, že všetkých, ktorí do HCA prichádzajú. Naša spoločnosť nepracuje s ľuďmi, ktorí robia zlé, neetické veci, kradnú alebo sú nejakým spôsobom nečestní. Som rada, že som v spoločnosti, ktorá sa venuje len klientom, ktorí konajú dobro. So všetkými klientmi od nového klienta, ktorý prichádza na prvú službu až po VIP zákazníkov, ktorí absolvovali veľa služieb komunikujem bez rozdielu, akoby boli mojimi priateľmi. S mnohými mám osobnejší vzťah, tykáme si, rozprávame sa aj o súkromí a rodine a sme k sebe otvorení. S novými klientami si samozrejme vykáme, ale tie priateľské vzťahy u nás vznikajú akoby samé od seba.

Ako pripraviť dobrý seminár?

Človek musí mať všetko pod kontrolou: od vypísania termínu, určenia toho, kto tam bude trénerom, asistentom, cez zabezpečenie miestnosti, včas zaslanú faktúru a prijatú zálohu. Dôležitá je tiež príprava podkladov na seminár, výber vhodnej miestnosti, zabezpečenie obedov a občerstvenia. Výsledkom je spokojný klient po seminári a dobré referencie.

Pre každý post je dôležité mať spísaný klobúk, aby aj nestranný človek, ktorý takúto prácu nikdy nerobil, vedel od A po Z, čo presne je potrebné robiť krok po kroku.

Klienti o tebe hovoria, že sa s tebou dobre telefonuje. Ako telefonovať tak, aby mal z toho klient dobrý pocit?

Určite je dôležité komunikovať s radosťou. Klient je pre mňa človek, ktorému v tej chvíli, keď s ním hovorím, odovzdám všetko. Ak aj niečo neviem a musím to zistiť či zariadiť, vybavím to, vždy dodržím všetko na čom sme sa dohodli. Človek musí zabudnúť na to, čo sa deje doma alebo že vonku prší. Nič nesmie ovplyvniť kvalitu komunikácie. Musíte mať „radi“ toho druhého človeka, dať mu všetku úctu, pozornosť a afinitu, a dá sa to aj cez telefón.

Aké sú tvoje hobby a koníčky?

Keďže do práce cestujem a času doma je málo, počas víkendov patrí medzi moje hobby najmä venovanie sa rodine. Často chodievame do lesa opekať, máme radi turistiku a chodievame na ryby, keďže môj manžel a syn sú veľkí rybári. Z toho je jasné, že dovolenky organizované rodinou Holubovcov sú dovolenky pod stanom. Čo sa mojich osobných hobby týka, veľmi rada pečiem rôzne koláče, zákusky a torty.

Čo je pre teba v živote najdôležitejšie?

Pravdepodobne zdravie. Hovorí to síce každý, ale zdravie je to hlavné. Na prvom mieste je aj rodina, lebo na tej záleží najviac, a dobré vzťahy s ostatnými. Nemám rada faloš a nikdy neodsudzujem človeka iba podľa toho, že sa o ňom niečo zlé dozviem. A dôležité je aj to, aby sme k sebe na tomto svete boli dobrí. Sme na ňom krátko a tie roky bežia veľmi rýchlo. Len pred pár rokmi som túžila po tom, aby som konečne mala osemnásť, ale teraz už má osemnásť moja dcéra. Život je taký krátky, že je škoda každej chvíle, kedy si robíme zle alebo sme smutní.

Keďže máš krásnu rodinu, opýtame sa ťa ako profesionálky: ako by sa mala správať dobrá mama?

Nuž, nemala by byť taká obetavá ako ja (Smiech.). Tým, že mne nebolo dopriavané tak veľa (od desiatich rokov som sirota a mám dvoch bratov), dávam svojim deťom aj to, čo by som asi nemala, keďže všetko niečo stojí. Dobrá mama by tiež mala dosiahnuť to, čo sa ja sama ešte stále učím napriek mnohým komunikačným kurzom: ten zámer, že keď si majú povysávať, tak aj povysávajú a ich mamka nebude počúvať samé „potom“ alebo „joj mami“ (Smiech.).

Čo by si chcela odkázať študentom HCA?

Keď sa chcete mať lepšie, napredovať a naučiť sa niečo viac, príďte k nám a radi vám odovzdáme všetky informácie, ktoré máme. Som rada, keď vidím majiteľa, ktorému firma beží, môže ju odovzdať a posúvať sa ďalej. Je dôležité, keď tvorí nové činnosti, tak ako HCA vytvorilo vydavateľstvo a samo neskončilo pri seminároch, ktoré boli vytvorené v minulosti, ale stále vytvára nové produkty. Naši tréneri a predajcovia neustále študujú a vedia vám pomôcť zaviesť naštudované údaje do praxe na naozaj vysokej, profesionálnej úrovni.

Klienti, ktorí k nám chodia často hovoria, že k nám prišli „dobiť baterky“ a načerpať energiu. Teší ma, že sa u nás cítia dobre. Všetkým klientom držím palce v napredovaní ich firiem.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
,