ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

8 krokov ako zlepšiť online marketing

 
 
 
Prednášajúci:
Clemens Graf
Seminár / kurz je určený pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, obchodných riaditeľov, šéfov predaja a marketingových pracovníkov
Trvanie:
2 dni
Najbližšie termíny:
30.01. - 31.01. 2021, online
Cena:
999,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Valcuje vás na internete konkurent, ktorý má oveľa nižšiu kvalitu produktov? Je pre vás online marketing príliš technicky zložitý? Strácate sa v množstve údajov z oblasti sociálnych sietí, optimalizácie web stránok, remarketingu, mailových kampaní, či internetovej reklamy? Čo je skutočne potrebné vedieť, aby ste získavali nových zákazníkov z internetu?

V súčasnosti viac ako inokedy je dôležité byť viditeľný v online svete! No jediným skutočným merítkom, či máte funkčný online marketing je jeho ziskovosť. Nie je to počet návštevníkov na stránke, počet fanúšikov na sociálnych sieťach, dokonca ani množstvo emailov v databáze. Ani jedna z týchto vecí vám nezaplatí DPH, odvody, mzdy, či dodávateľov. Ako teda predávať pomocou internetu, ak v tom nie ste profesionál?

Úlohou majiteľa nie je 100% porozumieť všetkým nástrojom online marketingu. To, čo je ale vašou úlohou je nastaviť správnu stratégiu a zadefinovať, čo presne očakávate od agentúry alebo marketingového oddelenia. Pokiaľ chcete porozumieť tým najdôležitejším nástrojom, ktoré zvýšia predaj na internete, tak tento seminár je pre vás.

 8 krokov ako zlepšiť online marketing

Témy:

  • 3 železné pravidlá úspešného online marketingu
  • Základné zákony jasnej a zrozumiteľnej komunikácie na všetkých online kanáloch
  • 7 krokov, ako rozvinúť pútavý príbeh (storytelling) vašej firmy
  • Základy budovania značky (brandu) na internete a ako ju použiť na presvedčenie zákazníkov
  • 10 tipov pre úspešnú stránku (dizajn, technológia, obsah, návštevnosť)
  • Viditeľnosť cez search engine optimization (SEO) a search engine advertising (Google Ads)
  • Výhody a nevýhody SEO & Google Ads a ako ich optimálne kombinovať
  • Ako sa ešte viac zviditeľniť pomocou social media marketingu
  • Ako sa používa a aké sú výhody a nevýhody Facebooku, Instagramu, Pinterestu a Linked-Inu
  • Tvorba, prilákanie a konverzia nových zákazníkov na internete
  • Podpora predaja a služieb firmy cez online marketing

 

"Tento seminár je založený na 15 rokoch skúseností s online marketingom. Naša agentúra vyvinula špeciálny 8-krokový systém marketingových procesov, ktoré vedia použiť malé aj veľké firmy - alebo ich vedia použiť malé firmy na to, aby sa stali veľkými. Podľa správ od našich klientov, vďaka tomuto postupu ušetrili milióny eur. A ďalšie milióny zarobili."

8-krokový systém vám môže poslúžiť aj na to, aby ste posilnili, nakopli a podporili marketingové nástroje, ktoré už používate.

S presnou 8-krokovou stratégiou budete mať na tieto otázky odpovede a budete ju vedieť s ľahkosťou zaviesť. Navyše, nebudete nervózny z toho, že by ste si neboli istý, či zaberie.

CLEMENS GRAF je zakladateľom, majiteľom a generálnym riaditeľom kreatívnej a digitálnej agentúry InConcepts Marketing GmbH. Marketingu a reklame sa venuje 15 rokov, so špecializáciou na online marketing. Jeho firma sa primárne orientuje na spoluprácu s malými a strednými firmami, ale ich služby využívajú aj veľké korporácie, ako napríklad sieť hotelov Hilton v Európe. Špecializujú sa na vytváranie marketingových kampaní s dôrazom na funkčnosť a návratnosť

Ktoré sú štyri hlavné úlohy dobrého šéfa predaja?
 Ak je zisk dôležitejší ako obrat, tak prečo krachujú aj ziskové firmy?
 Čo je hlavný parameter úspešného predaja, ktorý vám banky neprezradia?
 Prečo do niektorých firiem prúdia peniaze s ľahkosťou a ja musím drieť na každé euro?
 Ako správne zorganizovať obchod v malej a veľkej firme?
 Ako pritiahnuť do firmy skvelých obchodníkov?
 Ako rozpoznať výkonných obchodníkov od maskovaných „pätolizačov“?
 Ako nestratiť predajcov už v skúšobnej dobe?
 Ako rýchlo rozpoznať kompetentných predajcov?
 Ako postupne zvýšiť ziskovosť firmy alebo ako zarábať more peňazí?
 Čo naučiť obchodníkov, aby firma prosperovala?
 Aká administratíva pomáha predajcom a aká ich ničí?
 Aké sú najničivejšie chyby v motivácii obchodníkov, ktorých sa dopúšťajú dobrí šéfovia?
 Ako efektívne použiť marketing a PR tak, aby podporoval predajcov?
 Ako určite poraziť konkurenciu?
 Ako rýchlo zvýšiť príjem?
 Ako nastaviť spravodlivý odmeňovací systém pre obchodníkov a obchodného riaditeľa?
 Ako sa správať, ak sa firme veľmi darí?
 Ako šikovne využiť obdobie krízy na nárast tržieb a porážku konkurencie?
 Ako pracovať so stálymi zákazníkmi a ako získavať nových?
 Ako sú vybudované moderné obchodné tímy?

Ktoré sú štyri hlavné úlohy dobrého šéfa predaja?

 Ak je zisk dôležitejší ako obrat, tak prečo krachujú aj ziskové firmy?

 Čo je hlavný parameter úspešného predaja, ktorý vám banky neprezradia?

 Prečo do niektorých firiem prúdia peniaze s ľahkosťou a ja musím drieť na každé euro?

 Ako správne zorganizovať obchod v malej a veľkej firme?

 Ako pritiahnuť do firmy skvelých obchodníkov?

 Ako rozpoznať výkonných obchodníkov od maskovaných „pätolizačov“?

 Ako nestratiť predajcov už v skúšobnej dobe?

 Ako rýchlo rozpoznať kompetentných predajcov?

 Ako postupne zvýšiť ziskovosť firmy alebo ako zarábať more peňazí?

 Čo naučiť obchodníkov, aby firma prosperovala?

 Aká administratíva pomáha predajcom a aká ich ničí?

 Aké sú najničivejšie chyby v motivácii obchodníkov, ktorých sa dopúšťajú dobrí šéfovia?

 Ako efektívne použiť marketing a PR tak, aby podporoval predajcov?

 Ako určite poraziť konkurenciu?

 Ako rýchlo zvýšiť príjem?

 Ako nastaviť spravodlivý odmeňovací systém pre obchodníkov a obchodného riaditeľa?

 Ako sa správať, ak sa firme veľmi darí?

 Ako šikovne využiť obdobie krízy na nárast tržieb a porážku konkurencie?

 Ako pracovať so stálymi zákazníkmi a ako získavať nových?

 Ako sú vybudované moderné obchodné tímy?