ŠKOLA MANAŽMENTU L. RONA HUBBARDA
SEMINÁRE A KURZY PRE MAJITEĽOV FIRIEM, MANAŽÉROV A OBCHODNÍKOV
 Logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ako vytvoriť e-shop, ktorý predáva

 
 
 
Prednášajúci:
Clemens Graf
Seminár / kurz je určený pre:
majiteľov a riaditeľov firiem, marketingových pracovníkov
Trvanie:
2 dni
Najbližšie termíny:
29.01. - 30.01.2022, online
Cena:
1199,- € bez DPH
 
 
 

Základné informácie

Je faktom, že online trh rastie a s ním aj segment obchodovania na internete. Čo to znamená? Stále viac ľudí bude v súčasnosti aj budúcnosti nakupovať online. A preto je tu šanca práve pre tých, čo spravujú e-shop, odhryznúť si svoj kúsok z koláča.

S extrémnymi zmenami na trhu a v spoločnosti, je pre firmy omnoho dôležitejšie ako kedykoľvek predtým, aby využili potenciál obchodovania na internete. Covid bol pre mnohé firmy tvrdým budíčkom, ktorý ukázal, prečo si žiadna firma, ktorá sa zaoberá obchodom, nemôže dovoliť nebyť na internetových predajných kanáloch. Zákazníci dnes už automaticky očakávajú, že si vaše produkty budú môcť prezrieť a porovnať, ešte predtým, než vstúpia do vašej kamennej predajne, aby si ich kúpili. Stále viac a viac zákazníkov preferuje komfort objednávania z domu. A počas lockdownov, ktoré sme všetci zažili, to môže byť jediný spôsob, ako vôbec robiť biznis.

Začať s obchodovaním na internete môže byť náročné. Je tam mnoho nástrah a pascí, ktorým sa treba vyhnúť, aby to fungovalo. Na tomto seminári sa naučíte tie najdôležitejšie body o tom, ako hneď začať. Dostane praktický návod, krok za krokom na to, ako veci nastaviť. Po tomto seminári budete vedieť vypracovať správnu stratégiu pre váš e-shop a budete sa vždy vedieť správne rozhodnúť. Splňte si svoje sny a zarábajte aj online.

 Ako vytvoriť e-shop, ktorý predáva

Témy:

  • Čo potrebujete urobiť, ak chcete začať s obchodovaním na internete, aký je váš potenciál?
  • Aké ekonomické základy musíte zvládnuť skôr, než začnete?
  • Ktoré sú kľúčové zásady úspešného obchodovania na internete?
  • Ako si vybrať správnu e-shopovú platformu a aké sú možnosti?
  • Zaručené metódy, ktorými pritiahnete zákazníkov z kamennej predajne do e-shopu?
  • Ako používať špeciálne predajné akcie v prostredí internetu?
  • Čo očakávať od novospusteného e-shopu a ako dosiahnuť požadované množstvo objednávok?
  • Osvedčené tipy pre budovanie dôveryhodnosti e-shopu?
  • Ktoré sú funkčné metódy zvýšenia návštevnosti e-shopu?
  • Ako zaistiť, že váš e-shop bude úspešný?

CLEMENS GRAF je zakladateľom, majiteľom a generálnym riaditeľom kreatívnej a digitálnej agentúry InConcepts Marketing GmbH. Marketingu a reklame sa venuje 15 rokov, so špecializáciou na online marketing. Jeho firma sa primárne orientuje na spoluprácu s malými a strednými firmami, ale ich služby využívajú aj veľké korporácie, ako napríklad sieť hotelov Hilton v Európe. Špecializujú sa na vytváranie marketingových kampaní s dôrazom na funkčnosť a návratnosť.